Short Semester

ASSALAMUALAIKUM

hai! kenal saya tak? :D

Lame tak berupdate.. alahai.. hampir sebulan lepas.. yela, sekarang nie pun dah hampir tiga minggu saya start short sem.. short sem? yeah!! semua student Diploma in Pharmacy UniKL RCMP wajib ambik short sem..

yee!! i know.. bila short sem, semua akan fikir, alah.. short sem.. banyak gap.. yup! memang saya admit.. short sem just tiga subjek jee..

Pengajian Malaysia, Pengajian Islam and Career Guidance

class pon memang heaven.. jumaat no class.. tapi... assignment macam nak gilee!! fuhhh.. seriously penat.. minggu lepas tido tanpa bantal, tanpa selimut.. yang ada cuma laptop and worksheet.. 

ohh lupe.. meh nak gosip meh.. 

first day class, jumpe lecturer Pharmacy..


en. S : wahh.. awak bagus laa.. saya ada bace blog awak taw!
saya  : haahh?? *rase cuak and nak lari*
en.S : eh, sini laa.. saya nak cakap dgn awak.. cantik laa blog awak.. macam mana awak boleh dapat follower macam tu eh? kalah saya..
saya :  errrr *cuakk*
en.S : awak bagus taw.. buat entry pasal Diploma Farmasi UniKL.. awak dah kira promote UniKL taw! bagus.. awak patut dapat elaun daripada UniKL..
saya : ohh.. hee *senyum takot takot*

then, hari isnin lepas...

en.S : haa!! saya nak jumpe kamu kejap
saya : err.. kenape?
en.S : awak tulis link blog awak.. dengan kawan kawan yang ade update entry pasal Diploma Farmasi UniKL nie, lepas tu bagi kat saya.. prof S (dekan fakulti) nak baca.
saya : haaahhhh???!!! en. S.. jangan laa.. saya takut..
en S : eh, ape pulak.. bagus laa.. dean nak bace.. macam mane kamu promote UniKL.. kamu semua layak dapat certification taw!
saya : ohh okay *jantung dah dup dap dup dap lajuu giler kott*

arghhhh!! ape saya dah buat nieee??? giler laa.. dean nak bace blog saya??? fuhhh.. fuhhh.. dah laa blog nie banyak mengaruttt.. cite pasal DIA laa.. haishhh.. eh?? sape dia? ohh.. unknown.. -..-

hmmm, sabar laa Farah.. tetapkan niat kau, kau ikhlas berblogging.. nak share maklumat.. insya Allah ada hikmah di sebalik semua nie kan?? yeahh!!

okay, saya dah melalut panjang.. memandangkan lagi berapa hari je nak puasa...
saya, Raja Farah Azian binti Raja Fauzi, nak mohon maaf kepada semua andai saya ada buat kesalahan dan kesilapan terhadap awak awak and awak.. Selamat Berpuasa dan tingkatkan amal ibadah di bulan Ramadan ini.. semoga segala ibadah kita hanya kerana-Nya dan diterima oleh-Nya :) insya Allah..
Lysa. Najiha. Farah.
mereka lah diari kehidupan saya ; pendengar setia, penyimpan rahsia..
iloveyou :)

4 comments:

  1. waahh untung la dekan pun nak baca blog awak :)

    ReplyDelete
  2. Eh, saya pun student dip pharmacy jugak. From UiTM. Skang tgh practical. Farah practical bila?

    ReplyDelete
  3. @Tomato Ceri or Lulu Yaya

    haha.. rase cuakkk.. blog tah pape tetibe dekan nak bacee.. maluuuu

    ReplyDelete
  4. @Teena Tna

    hihi.. Farah practical tengah tahun nie :)

    ReplyDelete